Kiedy skorzystać z konsultacji ppoż?
Fachowe konsultacje pozwalają podjąć szybkie i optymalne decyzje w trudnych sytuacjach. W branży ppoż decyzje często pociągają za sobą duże koszty, dlatego zawsze należy przeanalizować wszystkie możliwości, w oparciu o doświadczenie i znajomość przepisów przeciwpożarowych. Gwarantujemy świeże spojrzenie na Twoją sprawę i indywidualne podejście do rozwiązania problemu. Szczególnie warto skorzystać z pomocy doradcy ppoż, gdy:
- planowana jest nadbudowa / przebudowa / rozbudowa / zmiana sposobu użytkowania
- planowana jest budowa nowego obiektu
- na właściciela został nałożony obowiązek decyzją Państwowej Straży Pożarnej
- planowana jest zmiana technologii lub zmiana aranżacji pomieszczeń
- planowany jest zakup nieruchomości spełniającej aktualne standardy
Jak wyglądają konsultacje ppoż?
Zaczynamy od omówienia podstawowej charakterystyki przedsiębiorstwa, jego cech specyficznych i potrzeb. Następnie przechodzimy do wytypowania problemów, które muszą zostać rozwiązane. Przeprowadzamy szczegółową analizę w oparciu o przeprowadzoną wizję i dostępną dokumentację. Typowe problemy rozwiązujemy od ręki, a sprawy arcytrudne zajmują nam do kilku dni.